14.03.2011

Cine-si alege prietenii???


Auzisem ca in viata trebuie sa-ti alegi prietenii cu grija. Dar cine isi alege prietenii??? Si daca cineva
-i alege, dupa ce criterii???
     Lasindu-ma dus in eroare, am incercat de mai multe ori sa-mi aleg prietenii dar nu mi-a reusit, prieteniile s-au legat de la sine, si parerea mea ca asemenea prietenii is mult mai viabile. O prietenie se leaga atunci cind exista un punct de tangenta intre persoane, un puct care trebuie descoperit si nu ales caci altfel prietenia devine doar o iluzie, poate o iluzie placuta, dar totusi o iluzie, care se spulbera cind vintul isi schimba directia.
    Poate eu nu patrund in absoluta profunzime a afirmatiei, insa consider ca cu grija trebuie s-alegi persoanele carora sa le zici FRATE.
    Prietenii NU se aleg ca la supermarket...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu