15.10.2011

Incapatinare vs Sentimentalism

Mindrie...nu stiu. Incapatinare...poate. Dar cu siguranta daca am hotarit nu mai dau inapoi.
Unii ar clasifica asta ca calitate, altii ca defect. Cat ma priveste asta face parte din mine ani dea rindu'. Nu ca as fi eu persoana care nu cedeaza, dar m-am catalogat singur ca fiind parte dintre persoanele ce nu s-ar baga sub pielea altora niciodata. Hmm. Suna de parca as zice "nu-s parazit". Da' poa' sa sune oricum ca nu ma afecteaza, mi-am pus un scop sper sa-l realizez. In drum as fi vrut sa am 2 pesoane alaturi, una din ele poate chiar linga mine, UNEORI CIRCUMSTANTELE IS MAI PRESUS DE NOI, si s-a intimplat asa ca dupa aparente o sa fie doar una... nu e nimic de mirare, a fost intodeauna.Cat despre cealalta... sa zic ca numi pasa nu pot, sa zic ca n-as vrea s-o mai vad e prea devreme. Si daca oi fi eu "Oglinda care Minte" asta e... cit de ciudat n-ar parea nu sint atit de multe ce m-ar tine aici, poate un deal, poate o vie, poate un riulet unde am crescut, poate un dor ma va chema inapoi da' pin la urma asta e doar parte sentimentala, si partea sentimentala conteaza cel mai putin cind vine vorba de realitate. La final nu o sa ai nici dorinta, nici posibilitatea de a asculta melodia de pe fundal in filmele de la Hollewood. Asta doar daca nu deruleaza o piesa pe youtube cind iti deschizi sufletu si ca raspuns primesti un soi de paradox "nu pot sa fiu cu tine ca nu vreau sa ajungem sa ne certam si sa ne urim"... PLM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu