16.05.2011

Note, note si iar note...

  E sfarsit de an... In curind se incepe febra notelor. Niciodata nu am "inghitit" aceste note, ca sa zic asa, niciodata nu le-am acordat prea multa atentie. Parerea mea ca sistemul de notare a cam inbatranit, si-a trait traiul, ca sa ma exprim printr-un pleonasm.
  Prea multe reforme, prea multe reforme inutile... Societatea devine bolnavicioasa, in loc de capacitati in scoala se cultiva mai mult indiferenta. Avem nevoie urgenta de eliminarea acestui sistem de invatamant inca defect. Si daca se gaseste si de data asta "cineva" care sa ma contrazica spunandu-mi ca nu-i defect acest sistem si in scoala "invatam a invata" il contrazic din nou, mai ferm ca prima data: "nu  invatam a invata, invatam sa aplicam ceea ce invatam"...

4 comentarii:

  1. Disperare unui tanar cuprins de febra examenelor. Toti sunt vinovati sistemul, invatatorii, colegii Niciodata nu o sa fie el de vina (ca doar mai mult a tarait fundul pe scaune decat a invatat).

    RăspundețiȘtergere
  2. poate un tinar e disperat dar nu o un sir de gerantii care se timpesc din scoala din cauza unui sistem care a imbatrinit apropo de examen ca sa ma exprim cenzurat MI-I POHUI

    RăspundețiȘtergere
  3. Pu ca pur si simplu cei de sus nu sunt interesati ca societatea sa aiba un grad mai inalt de educatie. Omul destept se mai poate si rascula, iar cel prost..... cum ii cinti asa si joaca....de aia nu tre sa "te exprimi asa de cezurat" da sa pui miina pe carte si sa nu-i lasi sa invinga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu au cum sa ma invinga atita timp cat nu joc acelasi joc cu ei :P

    RăspundețiȘtergere